אירוע; תערוכה לחינוך וטכנולוגיה

עיתון קו לחינוך
Handicapped Student in Library

EDUTEXPO 2020: הפתרונות הטכנולוגיים להדרכה ולימוד מהארץ ומהעולם; פאנל מומחים בנושא טכנולוגיות בחינוך המיוחד

מאת: מערכת קו לחינוך

"תערוכה המאה לחינוך וטכנולוגיה" תתקיים ביום שלישי, 3.12.19, במתחם הכנסים לאגו בראשון לציון. בתערוכה יציגו מומחים לטכנולוגיות חינוך, חברות סטארט-אפ המפתחות טכנולוגיות לימוד והדרכה ואנשי מקצוע בתחום ההדרכה וההוראה. דגש מיוחד יושם בתערוכה על טכנולוגיות למידה בחינוך המיוחד, המתקיימת ביום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. 
הנושאים המרכזיים שיוצגו בתערוכה יידונו במליאה שתתקיים במקביל. המליאה המרכזית תעסוק באתגרי הלמידה בשנים הקרובות. למשל, מה יהיה תפקיד האוניברסיטאות בהכשרה למקצועות העתיד. פאנלים מקצועיים, שייערכו בהמשך, יתמקדו בפתרונות טכנולוגיים, ציוד קצה, רובוטיקה, בינה מלאכותית בשירות ההדרכה, סייבר, מולטימדיה ועוד.
לדברי אורי בן ארי מקרן אתנה, הנמנה על מובילי הכנס, תוכניות התקשוב שמשרד החינוך מקדם, לא מצליחות לצמצם את פער התקשוב ממנו סובלת מערכת החינוך. מעמדו של המורה בישראל מושפע גם מרמת האוריינות הדיגיטלית שלו. העצמת מעמדו של המורה למנטור מתוקשב בכיתה תשפיע לטובה על ההוראה-למידה.
קרן אתנה מפעילה בשנים האחרונות את התוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד", במסגרתה מוענקים להעניק למורים לחינוך מיוחד מחשבי אייפד, המצויידים בתוכנות ואפליקציות מיוחדות עבור תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. המורים מקבלים גם 120 שעות הדרכה, מדפסת, מקרן לכיתה ועוד. התוכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך.

השאירו תגובה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו במייל

עוד כתבות

הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו