לתלמידים; אתר של גוגל בעברית לשימוש נכון ברשת

עיתון קו לחינוך

אתר אינטראקטיבי של Google מלמד הורים וילדים כיצד להשתמש באינטרנט בצורה חכמה ובטוחה. האתר מציע בדרך חוויתית כיצד להתנגד לבריוני רשת, להימנע משיתוף יתר ולהגן על החשבון מפריצות

מאת: מערכת קו לחינוך

האתר האינטראקטיבי "גדולים באינטרנט" של Google, שפותח יחד עם מומחים ומחנכים, נועד לסייע להורים ולמורים ללמד את הילדים בדרך חוויתית כיצד להיות חכמים ובטוחים באינטרנט. האתר מציג משחק אינטראקטיבי לילדים, תוכנית לימודים בנושא בטיחות ברשת לאנשי חינוך וכלי עזר וחומרי הדרכה להורים המעוניינים להרחיב את הדיון בנושא.
המשחק "ממלכת האינטרנט", מיועד לגילאי 6-12. השחקנים נדרשים לעבור ארבעה עולמות, שכל אחד מהם מוקדש לסוגיית בטיחות אחרת, כמו שיתוף קבצים, סיסמאות, זיופים וכללי התנהגות חברתיים. המשחק, והתוכניות האחרות באתר, מבוססים על חמישה עקרונות להתנהגות נכונה ברשת: חכמים באינטרנט, חושבים לפני שמשתפים – איך לשתף דברים ברשת עם אנשים שמכירים וגם שלא. ערניים באינטרנט – כיצד להבחין בין תוכן אמיתי לתוכן מזויף. חזקים באינטרנט – כיצד שומרים על הפרטים האישיים, כמו איך ליצור סיסמה חזקה. אדיבים באינטרנט – איך לצמצם את ההשפעה של התנהגות בריונית. אמיצים באינטרנט – איך לגרום לילדים לדבר על תוכן מעורר חשד עם מבוגר. 

השאירו תגובה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו במייל

עוד כתבות

הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו