עיריית ירושלים בפרויקט חדש לתעסוקת נוער בסיכון בתקופת הקורונה

עיתון קו לחינוך

עיריית ירושלים הכריזה לאחרונה על פרויקט "תעסוקה בגל השני", המיועד לספק תעסוקה לבני הנוער בתקופת הקורונה. הפרויקט מיועד לנוער בגילאים 14-17, תלמידי תיכון על הרצף הסיכוני, אשר נאלצים ללמוד מרחוק ולהישאר בביתם. הפרויקט מציע להם להתנדב במגוון רחב של מקומות ולזכות במלגה לאחר ההתנדבות. התלמידים יתנדבו בספריות עירוניות, במוסדות חינוך ובארגונים מגוונים במשך כ-30 שעות, לאורך שבועיים. בתמורה יזכו במלגה בשווי של כ-700 שקלים.
הפרויקט מיועד לכל בני הנוער בעיר, כולל בני המגזר החרדי ומזרח ירושלים. כבר בשבוע האחרון החלו להתנדב בו עשרות בני נוער, שבחרו לתעל את הזמן הפנוי לעשייה חיובית וחשובה. מהעירייה נמסר, כי חלק מבני הנוער כבר התנדבו בעבר, בחופשת הקיץ, בפרויקטים שיזמה העירייה והם שמחו לחזור ולהתנדב בפרויקט החדש. "נראה כי בני הנוער מבינים את הערך שבהתנדבות ושמחים לשוב כל פעם מחדש ולתרום מזמנם הפנוי עבור החברה".
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, ברך על הפרויקט אותו יזמה החטיבה לקידום נוער וצעירים בעירייה. ליאון הבטיח כי העירייה תמשיך לקיים פרויקטים נוספים מסוג זה, במטרה לסייע לצעירי העיר להתמודד עם הזמנים המורכבים בצל הקורונה.

 

השאירו תגובה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו במייל

עוד כתבות

הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו