תוכנית הסבה להוראה בשיתוף הרשויות המקומיות

עיתון קו לחינוך
School kids raising hands in elementary school class

עשר רשויות הצטרפו עד כה לתוכנית להסבת אקדמאים להוראה. התוכנית נערכת ביוזמת מכללת סמינר הקיבוצים ובשיתוף עם השלטון המקומי

מאת: מערכת קו לחינוך

מכללת סמינר הקיבוצים משיקה תוכנית חדשה להכשרת מורים בשיתוף עם הרשויות המקומיות. התוכנית מיועדת לאקדמאים ברשויות מקומיות, שמעוניינים לעשות הסבה להוראה. תוכנית הלימודים מותאמת למשתתפים אישית, בהתאם לאתגרים ולצרכים של כל רשות. בשלב הראשון משתתפות בתוכנית עשר רשויות מקומיות: גבעת שמואל, נתניה, רמת גן, גבעתיים, חולון, גני תקוה, אזור, סביון, מועצה אזורית אשכול ושער הנגב.
פרופ' ציפי ליבמן, נשיאת מכללת סמינר הקיבוצים, מציינת כי משרד החינוך מעודד שיתופי פעולה איכותיים בין השדה החינוכי לאקדמיה. התוכנית היא חלק ממגמה כלל עולמית, שבה הרשות המקומית לוקחת גם היא אחריות על הכשרת המורים במוסדות החינוך שבה – בהתאם לצרכים שלה. המטרה היא לגייס את בני המקום לחיזוק ושיפור החינוך באותו יישוב. במסגרת התוכנית יוכשרו השנה כ-300. התכניות כוללת יום התנסות במרחבים החינוכיים-תרבותיים של הרשות המקומית ויום לימודים במכללת סמינר הקיבוצים, בימי שישי. למועמדים מתאימים מוצעות מלגות מטעם משרד החינוך ומפעל הפיס.

השאירו תגובה

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו במייל

עוד כתבות

הרשם/י לקבלת הניוזלטר שלנו

עקבו אחרינו